Dentist

hej bloggen , kom hem för inte så jätte länge sen.
fyfan va jag hatar att åka till tandläkaren , bara vänterummet skrämmer mig!
hade id idag kl 9.30 , men det tgo typ till 11 innan jag fick komma in.. skulle kolla om jag ska få tandställnign(!!!)
men som tur va så behövde jag inte, pjuuh!
planen va att de skulle va slut till 12 nångån och då skulle jag åka in till skolan igen.. men så sega som dom va tog de slut 13.30 ... ingen ide att åka till skolan dvs..
va på folktandvården , och ni ska veta att dom suger!
gå till citydental på drottninggatan ist !
skitbra service och dom är jätte trevliga!
nu ska jag btya om, duscha och åka in till stan med mamma och inhandla lite saker :)
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0