Gossip girl

koollar på nya avsnitt av gg, kom på hur mkt jag älskar serien
och ere bara jag som tkr att blair e 100000 gånger snyggare än serena? ;D
grejen med att ha säsongs grejen är att man kan inte spara , utan man vill kolla på avsnittet efter så fortf de tar slut.. :P och jag vill ju inte kolla klart hela säsong 1 för snart visas ju (nångång i höst) resten av säsongen, men i'll se vad jag gör..
nrj imorrn ska bli roooligt, caroline på dagen dock. :)
hon har fått en puppy! :D skitsöt! saknat henne också
ha en bra första helg efter skolan börjat fredag


Kommentarer
Postat av: felicia schölander

svar; ja vad kul ! de va länge sen gumman <3

2008-08-29 @ 22:48:56
URL: http://fscholander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0