1000 god jul sms senare..

julen är sluuuut :(
sucks ganska mycket, men de har vart en aaaaashärlig dag...
älsklingkusin daniel har vart här och busat runt som satan! kastat runt hjärtkonfetti som lädde till att jag nu har konfetti överallt. han älskade sina julklappar från mig också , så de najs!
mamma ääälskade sin julklapp (en silketröja från zara) skitbajssnygg ären! tror den kmr sluta i min garderob.......
i got en jäääääättefin klocka från guess, en iphone, för nån vecka sen men whatever.. en rules by mary tröja jag kollat på i forever.. massa andra kläder, lite presentkort, och cash :)
jag är supernöjd!
behöver inte vänta länge till... 20 januari smäller det igen! birthdaay!
men nu ska det inskaffas nyårsklänning, fan.
det är ju bra att jag är pank också.... blev ganska dyra presenter också..
nu är det glögg som gäller! pössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0