Asnajs youknow

ni anar inte hur glaaaaaaaaad jag är, ska berätta om min dag nu, för er som bryr er.

började med att jag försov mig och kom till engelskan en halvtimme försenat. heheh. men de gjorde vi inget på såå..
spanska då jag fick veta att jag kommer få VG, hiiiihihhi dagens första asnajs. (btw så fick jag mvg på bilden också. aawsome!)

sen SO där vi såg på hotel rwanada, den duger. mys och kolla på film iaaf! dagens andra asnajs!
sen matte där de flöt på, lunch och sen träslöjd där jag svettades som en GRIIIIIS i smedjan,  men blev klar hyffsat tidigt och kanske faktiiiiiskt hinner, dagens treeeedje asnajs!
luciaträning efter, dog lite. jobbigt att stå tre timmar i höglackat med en jävla fucking hockeykör.

äntligen tog den slut vid halv sex och så drog jag hem, och träffade min ääääälskade pappa!!!!
har inte träffat honom på en och en halvmånad, pga att han vart bortrest. dagens fjärde asnajs!
och vet ni vad han hade med sig till mig? en iphone!!!!!!
i cant belive it!
tydligen tänkte han passa på och köpa en medans hans va på taxfreen i flygplatsen..
min pappa är bäst!
men nu måste jag bara till telia eller tele2 , or what it is.. och fixa sim kortsgrej. then it's aaaaall mine! hihihihi
dagens feeeemte asnajs!
 
har precis ätit en fet pizza och tjockat upp mig, hehe!
och den sista och sjätte asnajs.
no  homeworks ! wooohoh
nu har jag inget och skriva om.. sååå jag skiter i de.
ps! miss you F.


min älskling
always and forever!
(haaah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0