Baby, i was a fool for you

ganska så aschill dag i skolan, började med fysik då vi bara ''skrev''
svenska, samma.
bild där man bara lyssnade.
so där jag sov och de va nån cpfilm om kuntakinte och ofc körde 9c1 leken där en ska gå fram och skriva ett ord (brukar bli, snopp, testilek kuk osv) och så ska en och en springa fram, skriva de ordet större över, springa tillbaka asgarvande, oså oså till då läraren kommer in och den som skriver då torskar.
denna gång var det sophie. vi alla fick ett skratt iaf när hon försökte fly.¨hah
och såklart linns ''gå in i ljuset''
lunch med äckelbullar, matte där de va yatzi (haha stavas de så?)
och engelska där vi skrev, klippte, klistra och sprang runt efter gustav med denise.

cHilL

NU ska jag träna på mitt fysikomprov, HA!
vem bryr sig egentligen?
skulle skämmas som fan om jag fick ig på ett prov (har ifs aldrig fått på ngt förtutom fysik) men när det gäller fysik. NOPE. skäms inte äns. de är liksom fucking fysik!!!?!
försökte träna hur länge som helst utan ett skit som fastna. chansa på typ 90% av frågorna.
ge mig ett godkänt nu förfan lennart!

spanskan också.
asså.
kan dom bara sluta ge oss så jävla mycket? e man sjuk missar man bara så himla mycket det är sjukt
fan. klockan är redan nio och fysikboken ligger fortfarande i min väska.
NEJ NU SKA JAG VARA DUKTIG!
BYE

(lyssnas på just nu: linkin park - leave out all the rest , aaaasbra!)
för er som undrade. heheheh

Kommentarer
Postat av: amilia

tack sötunge!<3

2008-12-08 @ 22:45:11
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0