Christmas feeling

när jag vaknade imorse var det så dött de kan bli. hemma och ute.
hemma var de ju noll juldekoration, kändes inte äns som det är julafton om två dagar.
är inte allls taggad på julafton, dels för att det är verkligen ingen julkänsla, och för att jag redan fått mina julklappar från mamma och pappa,  så det är inget speciellt jag längtar till på julafton.. sucks ganska mycket, julafton är ju liksom min favorithögtid.. och iår har de gått så jäävla fortf, liksom det är nästan julafton... de känns lite dåligt....

men iallafall, så var vi och köpte julgran, tände ljus ööverallt.. klädde granen, den blev lite annorlunda iår, men fin varten!
fixat lite ljusstakar och stjärnor, och så vart det iaf lite julstämming.......
men är fortfarande SKITsur över att julafton kommer suga röv. fanfanfan
nu ska jag gå och tycka synd om mig själv.
och hoppas ni har en bättre jul än mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0