Datan på lagning

hejjj.........
är ganska så sur, arg och ledsen på samma gång. datan är som sagt på lagning.. den har damp.. och de värsta?
när man lämnar in en sony data ominstallerar dom automatiskt windows. och vad betyder det?
joo. att alla mina låtar, bilder, filmer etc etc. försvinner, POFF borta!
flera år av minnen med familjen på semester, födelsedagar och kvällar med vänner.. all gone!
suger så jävla mycket. jag får damp..
betyder också att jag inte kommer kunna skriva lika mycket.. om jag nu inte lånar syrrans eller pappas.. men de pallar jag nte.
deppigt..
iallafall så kan ni fortfarande nå mig på min fula missbildade mobil.
dom som ska ha nummret, har den. så hejdå!
(faaaan, kom nyss på att alla mina fina bilder på herr pattinson kmr försvinna.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0