julloooov

najsnjansjsns
hinner inte skriva så mkt, är sjukt stressad men ändå apglad!
slutade skolan 19.00 igår. sucks. iknow. men jag slutade iaf igår till skillnad från ekliden haaaah! ;D
grattis till bästaaaaaa felicia som fyllde år igår, men ska firas som tusan idag! :D:D taggaaad? OJA!
måste åka in till stan en snabbis, fixa mig osv. och sen hem till felicia...... najsnajsanjs
men folket! JAG HAR JULLOOOOV, ingen skola förens nästa år. greatgreatgreat
igår va skolan ovanlingt najs.
so, där de va chillare än rast, matte där de blev yatzi spelande, lunch. och träslöjd (jag blev klaaaar!!!!!!11)
fast sen glömde jag skåpet i skåpet. heeh
och massamassamassssssssa ögongodis kollande med my dear friend elvira. julmarknaden har aldrig varit så härlig (A)
we've got it bad! :(

ska nu duscha igen, haa. klä på mig, och få upp min syrraaaa!
byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0