Who's your daddy?

kollar på sweet sixteen i brist på annat och göra, gosh. hoppas verkligen dom fakear de, vill bara gå in dit och ge henne en fet bitchslap. heheeeeee
skolan var onödig, som vanligt. snacka om att de bara vill fördröja tiden tills vi slutar.
 
började med idrott där min hals typ dödade mig. typ.
vi sprang runt och dansade elverket style med calcutta på högsta, och gjorde några... udda ställningar..
mattias stog säkert där och spanade in alla boysen och hade lite barnförbjudna tankar. hihi
ica med sandy efteråt, där cola och redbull köptes. colan smaka bajs. dunno why.
det käkades på svenskan, där vi kolla på Mr and Mrs smith. jävlar den filmen är bra. tror att vi alla, girls and boys.  blev lite tända när angelina jolie spöa upp bad guys i latex klänning.
fick också ett enormt sug att slå någon. .......och brad pitt är överskattad.

julbord efter de. förmodligen världens fattigaste julbord.
halvråa köttbullar, fettiga prinskorvar, konstiga potatisar och de fulaste julskinkan jag någonsin sett, duktigt skuru!
liten håltimme där det blev pingistittande i vår soffa som har blivit misshandlad av pingishuliganer. men den slår de stenhårda bänkarna iaaaf.
spanska, där vi inte gjorde ett skit, mest kollade på ruths ''ovverhedd''

ascrappig mentorstid dårå. där vi fick veta att skolan kommer sluta med betygen och en kram av mattias. mmmmmh najs.......jätte....
och att livskunskap är onödig. men livskunskap vare ja. fortsättningen av Mr and Mrs smith, tror inte en ända jävel var fokuserad på filmen, bort från helvetes klassrummet var iaf min tanke.
15.00 - finally så slutar vi!
tänkte vara social. men de orkade jag inte pg.a de 5 timmars sömn jag hade fått.. så hem och sova blev de.
och så slutade det här, på min så jätte fantasifulla och så intressanta blogg med fleeera hundra läsare! (tror ni ser ironin?)

för er som orkar läsa om min dag alltså.
det ända positiva är att vi är sjukt pluggfria. och att veta att imorrn kommer skolan va CHILL är bajsskönt.
dom kan ju verkligen inte tro vi orkar? och så är lärarna ifs ganska så rädda om vad som skulle hända om de nu säger att vi ska jobba.. heh
lalalallalalalal intressant inläggggg, hela kvällen kommer gå åt itunes och filmtittande.


btw. saknar min homie, linn.

skolan sucks utan dig, lovve.. HIHI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0