deppig

som ni ser på rubriken så e jag as depp :/ vet inte varför men e de.. sitter och kollar på simpsons.
 och nu börjar också CSI NY , inte lika bra som las vegas , men de chill.. sen ska jag nog ta en dusch eller bara chilla , och sen gå och sova , men de känns bara ännu mer deprimerande när man tänker på att man måste sova tidigt även om man e ledig imorrn , men måste försöka vända på dygnet , fastän jag typ inte vill (a)
alla ni som kanske är runt 13-16 måste hålla med mig att man är ovanligt pigg på kvällen/natten men på morgonen är man sjukt trött , är inte ni?
ska lägga in en eller två bilder på christina snart. hon e sjukt vacker.. kanske skriva lite om hennes outfits och smink. osv..
antingen gör jag de medans eller efter CSI , vi hörs!
PUWS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0