dagens händelse: linns tänder

hellohello igen , e på asbra blogg humör idag :D haha
idag så hände det MASSA MASSA , föratt vara presic ; vakande kl 6.30 till skolan där förstanlektionen va fysik , snacka om segt :O sen vare matte där jag faktiskt börjat bli mer aktivt på :) där något hände som gjorde att jag ASGARVADE hahaaha XD sen senare efter det , hade vi rast sen lunch då vi gick till liiiiiiiinn , där den jäveln har tagit bort sin tandställning , snacka om snygg ! :O människan e skit snygg nu :( den jäveln...
sen vare lunch som tillbringadess i cafeterian eftersom de asäcklig(!!!!) skolmat :) sen efter de  vare typ 100 tråkiga lektioner osen till sluut slutar vi oich jag beger mig till stan där jag träffar mammsi , käkar kunch och kollar runt lite , köpte bl.a en skinnjacka till från wacko :) assöt , svart :)
sen kom jag hem och snart efter de vare UNDERBARA GOSSIP GIRL , ÄÄÄÄÄÄÄLSKA :D <3

Dagens frisyr: lockigt utsläppt
Dagens materiella vill ha: nya jeans och väska!
Dagens duktiga: VG i so , hahhah
Dagens klantiga: hmm.. gör klantiga saker 24/7
Dagens planer: läsa boken ; so much to tell you till engelskan
Dagens ångest: jag kmr inte hinna läsa 20 sidor :(


puss från a '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0