fischer fiskar.

skit i rubrken bara :P
peter fischerström e en idiot. liksom han är de man minst kan tänka sig göra nått sånt. men men..
snart ere gossipgirl , WOOHUUIHHAA
kom nyss från en låång dusch . skönt :')
förövrigt var de ganska chill daag. försov mig till kl 9.00 :P när jag skulle möta malin 7.30 (A) kom till matten där jag och linn satt och spela  quadra pop hela lektionen , hahah fett skönt. osen sista lektionen var SO , roligaste so,n hittils , fastän de inte va åt nått bra..
kom hem och satte mig direkt framför datan och de känns att tiden bara flyyyger iväg :/ har också SO grej o bli klar med. palla.
men kör med ; jobba stressigt 4 dar innan och bli klar ist föratt jobba lite varje dag i en vecka , haha (a)
väldigt ointressant blogg faktiskt :) men kommentera mera ! fast de verkar som jag har samma besökare varje dag för de ungf samma summa varje dag . väldigt få (A) hahaha .  runt 50 st. x) haha. men men. skriver mest åt mig själv. föratt jag måste lära mig att planera saker . och de går faktiskt väldigt mkt bättre nu den tiden jag har haft innan den tiden då jag inte hade :) men som ni kanske märkt så uppdaterar jag inte ''listorna'' så bra.. hahah de får komma när jag har tråkigt :)
nu ska jag byta om till nått skönt , CYA
PÖWS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0