hellogoodbye

hah , skit i rubriken bara :)
just nu är kl 1.18 en måndags kväll , vrf sover jag inte undrar ni kanske ?
joo föratt jag ska upp kl 12 , och bege mig till arlanda och ta flyget till tuuurkiet ;)
yesszh naiz .
mhmh e lite stressad nu , men ska ta med min data och ska försöka blogga så mkt jag kan , cou om du läser dehär , glöm inte och spela in gg ! ;) kmr dö om jag missare :O:O saknarej gumman <33
saknar alla soetnosaar , här är iaf NÅGRA (inte alla) cou <3 malin <3 louise t <3 sara <3 linn <3 linnea <3 emma <3 jossan <3 makes <3 barbie <3 och massa fler :)
ska nog ta och sova nu ;)
men ska se om jag hinner med ett kort inlägg imorrn innan jag drar , men ni får hare bra i kalllaaalalalla sverige :)
PÖÖEWSEN
image158image159
bild 2 , mina älsklingar esther och maly <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

palla att du skriver emma och barbie och inte mej?
LITE BORTGLÖMD!?

2008-03-27 @ 00:18:24
Postat av: Anonym

asså det va ja cajsa som skrev det.

2008-04-06 @ 14:01:26
Postat av: anna

förlåt äälskl , hahah råka glömma dig

2008-04-09 @ 17:37:23
URL: http://annu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0