i like you just the way you are

hej igen , e på lite mer blogg humör nu :)
kollade nyss på första delen av let's dance (a) hahaha , danny och malin ftw! skit heta båda två , vem gillar ni mest ?
kollar nu på världarnas krig , den va ju värsta big deal när den kom ut . men den verkar som en ganska lång tråkig film , haha . förövrig har jag knarkat polkagrisar i smultron och blåbärs smak , som jag köpt av cassi sjuuukt goda , fast smultronen e  lite bättre än blåbären..
idag hade vi engelska förhör.. tror jag får typ VG eller nåt.. sen idrott o massa skit. sen till slut media , och MEDIA CREW. fyfan , vi äger fo'shoo . sen hemmåt och sooova. ni anar inte hur sjukt skönt de va :D osen en låång lung hemma kväll att de fram imot , asså grymt. jag älskar helger!
va uppe sent och gå upp sent e skiten.
tänkte ta några bilder på mitt rum och sen lägga upp . vad tycker ni ?
ska också börja lägga ut lite mer låtar som jag gillar , så ni läsare ser vad jag har för musiksmak. ;)
ska ändra designen snart också . nåndag då jag orkar. nu e jag alldelles för lat :)
skriver mer sen , och så klart en bild på min älskling kille :')
KOLLA PÅ HONOM <3

image133
PUUWS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0