panic! at the mind

hahahha kände mig riktigt fyndig när jag skrev rubiken ;);) hahah . men iaf så har jag så jävla mkt läxor , har en SO brochyr som jag ska lämmna in på måndag nästa vecka , och vi börja liksom med den idag . men jag ska ju till TURKIIIIIIIIET på tisdag så de chill men resten får en hel vecka till på sig .. orättvist om ni frågar mig !
 kom nyss hem från stan med mammsi , väldigt roligt , saknat att umgås med mamma :) köpte inget spc . men la undan nått som mamma ska gå och köpa imorrn , en paljett tunika/linne och en jeans kjol :) asöta !
har också fått massor av prao platser :O jag som trodde att de aldrig tog emot :) dom ska höra av sig snart har dom sagt ;) skulle kolla best of brands i sickla efter en fin sjal/scarf/halsduk osv.. men hittade ingen , fast hittade en väldigt snygg och lite casual i u-turn och bikbok i forum , ska nog ta och köpa dom lite senare :)
när jag va i forum spanade jag in jam jam där jag såg massa praliner , och de såg så sjuukt goda ut så jag köpte en körsbärspralin med körsbärslikör i , verkar mums !
ska nog hoppa in i duchen snart osen efter d eligger plugg på schemat !
PUSS SÅLÄNGE !

Kommentarer
Postat av: caroline

Ha en nice dag min lady :D

2008-03-10 @ 19:33:00
URL: http://youwantme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0