power shakes and chai latte in my heart.

hello snyggingar , hur mår ni ?
får bli ett kort inlägg för ska snart bege mig mot sängen..  (lol. jag e redan på sängen men ni fattar (; )
kom på nyss att jag drack världens godaste chailatte idag :') köpt på esspresso house , mumma ! kademumma.. HAHHAHAAH ROLIG JAG E. :) men den va lite för sockrad.. skulle va godare lite mindre. då te-smaken käns mer.
hemmagjorda e lätt godast ;) sen för kanske en halvtimme sen gjorde jag en egen ASNYTTIG proteinshake (powershake.. ? ) med massa massa frukter , ni anar inte hur god den var! lägger in en bild på den också..
men här får ni iaf ''receptet''

  • En banan
  • Ett halvt äpple
  • Ett päron
  • En halv persika
  • En ''slice'' annanas . konserv.
  • Juicen av en mandarin
  • Apricos kräm
  • Svartvinbärs dryck , ungf 2 matskedar
  • Krossad is
  • (till decoration) färsk mint
  • honung
  • kakao pulver
  • kanel pulver.

MUMMS!
image142image143


Kommentarer
Postat av: www.enflickaa.blogg.se

naiiiz.

2008-03-12 @ 18:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0