sista dagen av lov , ångest

:(

fett deppig , på tanke att jag måste upp fett tidigt och till underbart tråkiga skolan , roligt värre! *naat*
igår så sov iaf caroline hära , vi hade de väälidgt roligt , såg på en sjukt tråkig skräck film , hannibal rising. fast den va mest som en väldigt dålig dramafilm , men sjuk äcklig människan va. :) sen senare på kvällen så hade vi lite ''roligt'' webba med några människor , hahahah . killar e roliga att driva med :) särkillt en som börjar på P :O ;) hahaha . sen idag så besökte min väääldigt söta kusin daniel mig , lilla pojken blir 1 år på fredag :D jevlar va fort tiden går :O sjukt söt !
förövrigt har jag en svenska recension av boken ''en komikers uppväxt'' tills imorrn också , som jaginte äns börjar på , rooligt ! den som langar den är världsbäst :D (A)
serriöst , ORKAR INTE SKOLAN!  DEN KAN SERIÖST DÖ !
men ett + e ju såklart att om 16 dagar lämnar jag döda svealand och drar till turkiääääät :D SUUCKERS !
och om bara de 2 dagar tar linn bort tandställningen , och då blir hon lätt snyggast i klassen , seriöst , då e hon fan perfekt :( fyyy :(
nee , nu ska jag fan ta och plugga :) inte ofta de händer ;););)
nu ska jag avsluta inlägget med en bild på min älskling (a)

PUWSSS PÅ RUMPAN
image125image125

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0