yesterday'

hello bloggen!
vettu ? jag har bestämmt mig att börja ta tag i bloggandet igen , skriva llite oftare oså ;) minst 1 inlägg om dan kommer ni få ;)  igår så vare först och främst skola , första skoldan efter lovet , JOBBIGT! fast vi slutade vid lunchen så då drog jag , cajsa som fyllde 16 fucking år :O:O stoor flikka :) till forum , med massa andra ;) där vi träffade linnea och louise , söta nötar . därefter efter massa gående besökte vi gustav , hahah 6 brudar i hans rum , hans farsa blev förv¨nad x) ooch därefter hemmåt där jag sommna framför tv runtm19.00 och vaknade vid 23.00 låg vaken i sängen i typ 2 timmar sen sommna jag igen :D hahaha
föresten , lite om f.d födelsedags barnet :)
grattis finaste cajsa. vet inte vad du tycker om mig riktigt men du ska veta att du betyder väldigt mkt för mig och mitt liv :)
hoppas du har massa underbara år frammåt :)
grattis gumman och hoppas du hare asbra! <3

PUSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0