Dagen då jag och felicia garva röven av oss

nu ska jag berätta en rolig grej för er hära..
det började med att jag och felicia satt och åt middag på kungshallen, då en kille med ovanligt pigg och hög röst frågade om våra nr. såklart tyckte vi de va ganska så humoristiskt (stavning?) så vi skratta lite och langa ofc dissen ;)
och efter då vi skulle upp och ut och utanför dörren så kommer det någon liten lidingö snubbe och frågar med brytande engelska : is this the cinema ?
- yes it is
-ehh my friend.. he saw you, on your way out. can i get your nr for him?
- *asgarv*
-no? maybe a picture?
-ehh .. (går iväg)

verkligen att han va en av deras kompisar, och liksom ge upp grabben.
och låtsat va engelsk? och börja prata om fucking cinema.
hhahha. komiskt vare iallafall kan jag säga er, iaf då och för oss.

onödigt långt inlägg. AYA
hejdå, nu ska jag va duktigt och plugga lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0