Halloween

happy halloween everybody!
själv idag har jag jag shoppat lite och fikat 3 gånger
och på kvällen kom lilla daniel hit för middag, har inte sett honom på en månad! pga att han har varit bortrest. saknat krullet <3
imorrn ere nån födelsedags grej, ganska länge sen jag såg alla så de blir nog najs!
besökarantalet ökar för varje gång jag loggar in, jätte roligt att folk läser min blogg! :D

outfit idag var ganska vanlig;

gul/vit randigt linne från Boomerang
jeans från
Replay
svart kofta över från
Svea

nu bjuder jag på lite bilder jag och min sötnos tog! kolla bara hur söt han är!
bilderna är tagna med min väldigt dåliga laptopwebcam. så de får ni tåla!



PUSSSSSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0