He doesn't look a bit like jesus

nu ska jag tala om er om min dag hära.
började med eneglska som flöt på. spanska som gick otroligt segt, so och matte som va chill.
har fortfrarande inte orkar kolla på soprovet, hah kan tala om er att jag har antingen fått ig, g- eller höögst g.
svarade på nog en sjättedel. najs va?
dagen slutade med träslöjd som känns som fleeera timmar. skitjobbibibibgt
och nu ska ni få veta en annan sak, jag har otroligt ont i magen, kan knappt göra något. ligger i sängen med datan och dör. & kollar på the hills, greeat!
imorgon är det no prov, OHCRAP. fan va fail
ha en fortsatt bra torsdag (kom nyss på att det är fredag imorgon, och på onsdag slutar vi skolan, WOHOOH)

Kommentarer
Postat av: Felicia Schölander

Anna vad är de här nu då.. slutar du på onsdag!? det är inte rättvist, :O

2008-10-16 @ 19:25:02
URL: http://fscholander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0