She was heartache from moment you met her

hej bloggen.
Sara drog nyss, haft en supermysig dag.
Chai latte med dubbel esspresso (haha! internt..) i stan först, S köpte lite fotbolls shit till kuppen hon ska till imorrn (bl.a ormsalva.. Sounds yummie, va?) ruunt 19 drog vi hem, och runt 19.50 hookade vi upp igen, drog till kära filmbutiken och hyrde sweeney todd (ääntligen någon som inte är en P, och vågar se den med mig!)
Den var awesome! Men en musical.... Mr. depp sjöng ovanligt bra och var hur snygg som helst, som vanligt.
Fann också en ny kärlek! Mr. Jamie Campell Bower :D we like, we like.
Den var också väldigt äcklig och sådär "VAD ÄR HANS PROBLEM?!??!"-ig.
Den innehöll också shitloads av oranget blod.

efter det drog stackars sara hem själv och jag knarkat musik. Imorrn åker hon och lämnar mig själv i fem dagar. Men tack och lov så är Sofia här och håller mig sällskap. Blir the usual imorrn igen, ASTAGGAD.
Saknar linn som in i helvete också. Kom hem, NU. tack.

Vet inte äns varför jag skriver det här? ingen läser ju ändå. Kände att jag var tvungen att berätta för bloggen om vilken asbra sommar jag har haft. PÖSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Mr. L

JAG LÄSER :O:O:O

2009-07-20 @ 01:43:16
Postat av: AAAAAAAA

skiiitungee

2009-07-20 @ 20:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0